۱۳۹۴ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

اگر می خواهید مسیحی باشید....



اگر می خواهید در عیسی مسیح حیات جاودان داشته باشید اینگونه دعا کنید...

خدایا اعتراف می کنم که بیشتر عمرم را برای خودم زندگی کردم . حتی در بهترین لحظات زندگیم به تو توجهی نداشتم. بسیار دفعات گناه کردم بیشتر از آن که بتوانم بشمارم . اکنون برای رهایی از مرگ ابدی که به خاطر گناهانم لایق آنم، هیچ راهی ندارم. از تو ممنونم که آنقدر مرا دوست داشتی که یگانه پسرت عیسی را فرستادی تا بخاطر گناهان من روی صلیب بمیرد، و به جای من بار این مکافات را بر دوش بکشد تا من بتوانم بدون بهایی بخشیده شوم.
ای پدر! گناهان مرا ببخش. دیگر نمی خوام در زندگی خودمحور و خودمدار باشم . باقیمانده روزهای زندگی ام را می خواهم با تو زیست کنم . در راهِ تو قدم بردارم، با تو فکر کنم و در نام تو زندگی کنم. حضور پرقدرت روح القدس را بر زندگیم میخواهم پدر....


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر