۱۳۹۴ خرداد ۶, چهارشنبه

دعوت جهانی کشیش لوکاس یقنظربه دعا و روزه برای ایران و ایرانی




به نقل از شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان

چند روز پیش خبر بسیار بدی از ایران دریافت کردم. اخیرا پیامهایی برای آقایان در ایران فرستاده می شود مبنی بر اینکه زنان می توانند به منزل ایشان بروند و  با دریافت ماساژ می توانند بلا فاصله ایشان راصیغه ( همسر موقت) کنند. ازدواج موقتی در اسلام شیعه رواج دارد.

این برای ایران و ایرانی بسیار تاسف برانگیز است و به این معناست که فحشای مذهبی می تواند به طور قانونی وارد منزل هر شهروند ایرانی شود! در برخی مذاهب، فحشای مذهبی در معابد انجام می شود. اما در ایران این عمل  به طور قانونی در منازل صورت می گیرد. وقتی این خبر را دریافت کردم بسیار متا ثر شدم. و نه فقط برای زنان ایرانی بلکه برای مردان کشورم اشک ریختم. این یک تنزل جدید است. خداوند ما را به شباهت خود آفرید. او ما را خلق کرد تا در پاکی و تقدس زندگی کنیم. در انجیل متی فصل 5 آیات 27 و 28 عیسی چنین می گوید: "شنیده اید که گفته شده است "زنا مکن."اما من به شما می گویم هر که با شهوت به زنی بنگرد، همان دم در دل خود با او زنا کرده است." (ترجمه KJV)

هیچ یک از ما نمیتوانیم پاک و مقدس باشیم. ما با ذات گناه به دنیا آمده ایم. تنها راه نجات توبه حقیقی از اعماق قلب است و اینکه ایمان داشته باشیم که عیسی مسیح  ، پسر خدا که از مریم باکره متولد شد، بی گناه بود و تنها برای گناهان ما و به جای ما مرد و کفاره گناهان ما شد و هر کس که به او (عیسی مسیح) ایمان آورد گناهانش آمرزیده و توسط روح القدس از نو متولد خواهد شد. نسبت به گناه مرده تا در خداوند حیات تازه داشته باشید. ذات خداوند جایگزین ذات گناه آلود شده و همچنان که با قدرت روح القدس زندگی می کنند و مطابق کلام خداوند، آیشان می توانند در تقدس زندگی کنند که موجب خشنودی و رضایت خداوند است. ما به عنوان پیروان مسیح برای زندگی گناه آلود و شهوت آمیزو زنا خوانده نشده ایم بلکه برای یک زندگی بی عیب و مقدس. چشمان ما، گوشهای ما ، قلب  و افکار ما، انگیزه ها و نیات ما، و همچنین اعمال ما باید پاک باشند و این با قوت خودمان غیر ممکن است.زندگی مقدس تنها زمانی امکان پذیر است که با قدرت روح القدس و قوت کلام خداوند باشد.

ایرانیان در ایران و ایرانیان خارج از کشور که در سراسر جهان پراکنده هستند باید بدانند که تنها عیسی مسیح می تواند گناهانشان را پاک کند، قلبهایشان را تبدیل کندو به آنها کمک کند که زندگی مقدسی داشته باشند که موجب خشنودی خداوند است. خداوند ما را خوانده تا در تقدس زندگی کنیم. در اول پطرس باب یک آیات 14 تا 16 می خوانیم: " چون فرزندانی مطیع، دیگر مگذارید امیال دوران جهالت به زندگیتان شکل دهد. 15   بلکه همچون آن قدّوس که شما را فراخوانده است، شما نیز در همۀ رفتار خویش مقدّس باشید؛ 16چرا که نوشته شده است: «مقدّس باشید، زیرا که من قدّوسم.»

به عنوان یک مرد ایرانی، از گناهان هموطنان ایرانی ام توبه می کنم. از شهوات، زناها، و انحرافات جنسی که هر روزه در ایران اتفاق می افتد توبه می کنم. من خیلی متاسف هستم که انسانی که به شباهت خدا آفریده شده است تا در پاکی زندگی کند این چنین به نا پاکی تنزل کرده است. من همه شما چه افراد و چه کلیساها را فرامی خوانم تا از گناهان جنسی و ناپاکی هایی که هموطنان ایرانی ما مرتکب می شوند توبه کرده و از خداوند بخواهید تا نسیم تازه ای از پاکی و قدوسیت را بر ایران و ایرانی در سراسر جهان  بدمد. بیایید در حزنی روحانی نسبت به این وقایعی که برسر ایرانیان می آید شریک باشیم. خداوند انسان گناهکار را دوست دارد اما از گناه نفرت دارد. فساد جنسی می تواند ملتی را به نابودی بکشاند. دعا می کنم خداوند رحمتش را بر مردم ما گسترش دهد.

از شما و کلیساها ی شما دعوت می کنم که یکشنبه( 31 می، 2015  ) روز توبه برای ایرانیان اعلام شود. بیایید در روزه و دعا باشیم. بیایید هم به صورت  شخصی و هم گروهی از گناهانمان و گناهان هموطنان ایرانیمان توبه کنیم. با انده عمیق و از صمیم قلب توبه کنیم. دعا می کنم که نتیجه دعای ما این باشد  که ببینیم ملتی در قدوسیت گام برمی دارد . این نیاز امروز ماست. و این کاریست که باید انجام دهیم.همچنین از خواهران و براداران غیر ایرانی هم تقاضا می کنیم که در این دعای توبه به ما ملحق شوند. توبه واقعی باعث می شود که باران رحمت خداوند از اعلی نازل شود.

من این دعوت به دعای توبه و روزه را به صدها نفر که در لیست تماس من بودند می فرستم. شما هم می توانید به کسانیکه در لیست ایمیل خود دارید بفرستید. همچنین می توانید به زبانهای دیگر ترجمه کرده و در وب سایتها و رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شبانان و رهبران رادرباره ای دعوت مطلع سازید. بیایید از دیگران دعوت کنیم که به ما در این دعا و روزه ملحق شوند.

لطفا من را در جریان اقداماتی که برای آگاه سازی دیگران در مورد این دعا و روزه انجام می دهید بگذارید.

شبان لوک یقنظر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر