۱۳۹۳ آبان ۱۶, جمعه

حجت الاسلام طباطبایی : یزید دست نشانده یک مسیحی بوده است

mohammad-r-tabatabaee


  بنا به اظهارات عجیب حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا طباطبایی ؛ كشته شدن پيشوای سوم شيعيان ( حسین) توطئه جريان مسيحی – صهيونیستی بوده است.این کارشناس مذهبی جمهوری اسلامی ادعا کرد که نقش جریان مسیحی _ یهودی در تربیت یزید بوده و فرمانروایی ” ابن زیاد ” به پیشنهاد یک مسیحی بوده است.
وی در مصاحبه با خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران گفت، همان جریان مسیحیت صهیونیستی که امروز مطرح می‌شود، به لحاظ شاخص نژادپرستی در جریان مسیحی یهودی زمان امام حسین نیز وجود داشت و از جمله برنامه‌هایش این بود که یزید را تربیت کند.
مسيحيت صهيونيستی اصطلاح حكومت اسلامی برای توصيف مسيحيان بشارت يافته از جمله مسيحيان فارسی زبان است.

این کارشناس ادیان و مذاهب افزود،” نقش مسیحیت صهیونیستی در تاریخ اسلام به خصوص واقعه کربلا جای بسی تأمل دارد، در واقع کشیشان مسیحی یهودی شرایط را به گونه‌ای ترسیم کردند که حادثه کربلا به وقوع پیوست. وی همچنین ادعا کرد؛ بارزترین فردی که با نقشه طراحی شده کشیشان، تغییرات اساسی مبانی اسلام را دنبال می‌کرد، یزید بود، در واقع یزید با اجازه معاویه تحت تربیت «یوحنا» یا «سرجیوس» قرار گرفت، وی یک کشیش صلیبی صهیونیست (البته به تعبیر امروزی) است، وقتی دید که اوضاع شهر کوفه آشفته شد، سرجیوس (مشاور و محرم اسرار معاویه) به یزید پیشنهاد داد که عبیدالله بن زیاد را به فرمانروایی کوفه برگزیدند و حادثه كربلا رقم خورد.
حجت‌الاسلام طباطبایی پس از این داستانسرایی هيچ اشاره ای به اختلافات مسلمانان كه بعد از درگذشت « محمد» پيامبرمسلمانان آغاز شد نكرد. اختلافات و فرقه بندی های مختلف در دين اسلام پس از فوت «محمد» آغاز شد، اختلافات خونينی که تا امروز نيز قرباني مي گيرد. شدت اختلافات شاخه ها و فرقه های دين اسلام به قدری شديد است كه برخی از آنها تنها چاره را در نابودی طرف مقابل مي دانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر