۱۳۹۳ تیر ۲۴, سه‌شنبه

انتقال رضا ربانی (سیلاس ) به زندان مرکزی کرج





یکی از خادمین کلیسای ایران به نام رضا ربانی معروف به سیلاس که روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۱:۰۵ صبح  با هجوم ۳ نفر از نیروهای وزارت اطلاعات به منزل شخصی اش بازداشت شده بود را پریروز به قرنطینه ندامتگاه مرکزی کرج منتقل کردند که پس از گذراندن یک روز  در قرنطینه زندان روز گذشته وی را به سالن مربوطه منتقل کردند.



آقای رضا ربانی(سیلاس) از خادمین کلیسای کرج می باشد،همچنین در بهمن ماه سال گذشته نیز آقای ربانی   توسط یکی از بازجویان وزارت اطلاعات  با نام مستعارخلج  ، تحت بازجویی قرار گرفت .
سیلاس  از پاسخ دادن به سوالهایی که جنبه تفتیش عقاید داشت خودداری نمود  که با برخوردهای  خشن، توهین آمیز و تهدیدات شخص نامبرده مواجه گردید. بازجو، آقای ربانی را تحت فشار و تهدید قرار داد  که او می بایست  از اعتقادات خویش که مسیحیت است فاصله بگیرد که با مخالفت ایشان مواجه گردید. بازجو خلج وقتی که متوجه شد قادر به پیش بردن اهداف غیر انسانی خویش نیست شروع به توهین و تهدید آقای ربانی و خانواده اش نمود . 

 در مجموع ۳۳ سال حکم حبس برای ۹ نوکیش مسیحی از اعضای کلیسای ایران صادر شده است و تعداد ۵ نفر دیگر نیز به زندان فراخوانده شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر