۱۳۹۴ فروردین ۸, شنبه

وقتی فکر میکنی خدا صدایت را نمیشنود


در میان مقالاتی که چند روز گذشته خواندم به این مطلب جالب برخوردم  و دریافتم هرکدام از ما چقدر این روزا درگیر مسایلی هستیم که فکر میکنیم تنها مشکل ما می باشد دوست داشتم این مطلب را با دوستان عزیز به اشتراک بگذارم تا یاداوری باشد برای همه ما، که در سختترین شرایط خدا را با تمام وجود حس کنیم و ایمان داشته باشیم که او برای هر مشکلی راه حلی برازنده دارد. با تشکر از نویسنده این مطلب برادر "جلیل سپهر"

روزهایی هست که یک لحظه اش انگار یک عمر طول میکشد و تـو در وسط دریای بلاتکلیفی و کلاف سردرگمی با صدها سوال بی جواب دور خودت میچرخی و به خودت میگویی :
من دارم غــرق میشوم پس این خدا کجاست ؟ چرا صدای من را نمیشنود ؟ چرا شرایط مرا درک نمیکند ؟چرا از من رو برگردانیده ؟ و دیگر فریاد یا سکوت – خشم یا آرامی – انتقام یا بخشش – خنده و یا گریه هیچکدام جوابگوی احساسات بلاتکلیفت نیست .این یعنی بحران زندگی اما در خداوند راه علاجی برای بیرون آمدن از بحرانها وجود دارد.

به ” ده روز بحرانی ” در زندگی شاگردان مسیح بعد از صعودش توجه کنید . ده روزی که مسیح به آسمان رفته و روح القدوس هم هنوز بر آنها نیامده است و دقیقا هم نمیدانستند چه زمانی این انتظار بسر خواهد رسیذ . آنها در این ده روز بحرانی چند قدم زیبا برداشتند....

یک - با یک دلی دور همدیگر جمع شده با هم مصاحبت و مشارکت داشتند
دو - کارهاییکه مسیح برای آنها شخصا انجام داده بود را بیاد آوردند نه کار دشمنان را
سه - گذشته خود را مرور کرده و به میزان تغییر شخصیت و شرایطشان پی بردند
چهار- برای همه چیز با تمام دل شـکر گزاری و پرستش و اعتراف مثبت کردند .

ناگهان در روز دهم متوجه شدند دیگر انسانهای سر درگم قبلی نیستند بلکه دارای اقتدار و انرژی و انگیزه جدیدی برای ادامه رویای زندگی شان شده اند آنها به افرادی تبدیل شدند که در اعمال 17 : 6 میگوید " کسانیکه دنیا را بحرکت در آورده اند " به اینجا آمده اند.
.
در بحران اصلا تنها نمانید حتما دوستی پیدا کنید و با او صحبت کنید
در بحران حتما فعالیتهای اجتماعی و گروهی و جمعی را شروع کنید
در بحران متمرکز کار خدا در زندگی تان بشوید نه کارهای شرارت این دنیا
در بحران به تغییر شرایط و موفق شدن ایمان بیاورید و کلمه تغییر را از فکر و زبانتان نیندازید
در بحران برای همه دست آوردهایتان صادقانه شکر گزاری کنید و دائما ایمان و باور تان را اعتراف کنید و در برابر هر فکر منفی که به ذهنتان میرسد چندین بار با صدای بلند اعلام پیروزی کنید و خودتان را در جایگاه بعد از طوفان ببینید . شما بزودی به شخصی که دنیای خودش را بحرکت در میآورد تبدیل خواهید شد . جلیل سپهر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر