۱۳۹۳ شهریور ۶, پنجشنبه

اسلام واقعی یعنی این....



دنیا در حالی پیش می رود که انسانها خیلی فرصت مطالعه ندارند ، آن هم در زمینه تاریخ . شاید اگر کمی اهل مطالعه بودیم لازم به تکرار تاریخ نمی شدیم ...

از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق کره زمین همه بر داعش می توپند و او را تروریست و بی رحم و حکومت غیر بشری میخوانند . اما همه این کسانی که بر داعش ایراد میگیرند توجه ندارند که داعش گفته است قانون اساسی ما قرآن است ! داعش سنت پیامبر اسلام و آنچه او کرده و ما گاهی در کتب آنرا می خوانیم را به ما نشان میدهد .

سنگسار سنت کیست ؟...

از کوه پرت کردن سنت کیست ؟

جزیه و خراج گرفتن سنت کیست ؟

قطع دست و کور کردن چشم سنت کیست؟

صیغه کردن سنت کیست ؟

جنگیدن و کشتن مردم بمنظور مسلمان کردنشان سنت کیست ؟

 خلیفه الله البغدادی حفظ الله المسلمین , چه کاری کرده که خارج از منشور اصلی اسلام بوده ؟ کدام فعل این جانشین پیامبر اسلام بر خلاف سنت رسول الله و کتاب وحی الهی است ؟ آنچه او امروز جلوی دوربین انجام می دهد همان چیزی است که پیامبرش به آن امر کرده و خود بارها آنرا انجام داده است .

داعش , اسلام را اکران عمومی کرده است , همین ! داعش به همه مردم دنیا اسلام را نشان داده و میدهد . مگر بهشت زیر سایه شمشیر ها نیست ؟ پیامبر اسلام جز مسجد سازی , زن گرفتن و جنگ کار دیگری هم کرد ؟ چند بیمارستان ساخته است ؟ چند مرکز تحقیقات ساخته است ؟ چند مدرسه درست کرده است؟ کجاست؟

اسلام یعنی جنگ , شمشیر , شلاق , جریمه , صیغه , مسلمان کردن به هر قیمتی , سنگسار و دهها خشونت ضد بشری دیگر !این هاست شاهکار مسلمانان

از پادشاه عربستان تا رهبر ایران همین کارها را میکنند بی سر و صدا و در خفا , کسی هم صداش در نمی آید !! حالا داعش اسلام را اکران عمومی کردهو همه دنیا آن را سرزنش می کنند  و به مخالفانش در مناطق کرد و عرب منطقه کمک نظامی و غیر نظامی میکنند . 

داعش عبارت از آن حکومتی است که مو به مو احکام اسلام را جاری میکند , داعش حقیقت دین مبین اسلام را به جهانیان نشان میدهد , داعش اصل اسلام است و خلیفه آن به حق شایستگی جانشینی پیامبرش را دارد .
 دست مریزاد به داعش و خلیفه الله البغدادی که چهره اصلی و واقعی اسلام و محمد  را به ما وجهان نشان داد و دست این ماله کشان اسلامی از سرزمین حجاز تا شاه عبدالعظیم تهران را رو کرد که 1400 سال است ماله کشی میکنند که پیامبر چنین و چنان بوده و اسلام نتیجه معجزه پیامبر است و رسول الله مهربان بود و چون خاکستر بر سرش می ریختند خم به ابرو نمی آورد و با مسیحیان و یهودیان و... رافت اسلامی داشت . ! شاهکار جانشینان پیامبر اسلام با مسیحیان و ایزدی های عراق است."

نمیدانم با این همه کشت و کشتار باید چه توجیهی از داعش کرد...ولی مطمینم تنها خصویت آن همین بود .....به اکران گذاشتن اسلام واقعی

منبع : محبت نیوز


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر