۱۳۹۳ مرداد ۲۶, یکشنبه

نامه کشیش عابدینی از زندان رجایی شهر پیرامون تهدید وی از سوی داعش



در پی تهدید کشیش سعید عابدینی توسط افراد منتصب به گروه تروریستی داعش در زندان رجایی شهر، این کشیش کلیسای تبشیری طی نامه ای که از زندان رجایی شهر کرج منتشر کرده در این باره توضیح داده است.

عابدینی که تابعیت آمریکایی ایرانی دارد در این نامه اظهار داشته است کسانی که وی را تهدید کرده اند منتصب به داعش یا همان دولت اسلامی می باشند.

او همچنین تاکید کرده که این تهدید از سوی زندانیان سنی مذهب محبوس در این زندان نبوده است.

سعید عابدینی در ادامه گفته است:" زندان رجایی شهر تعداد زیادی از شهروندان سنی را در خود جای داده که بیش از ۴۰ تن از آنان به مجازات غیر عادلانه اعدام که اصولا مجازاتی خشن و غیر انسانی است محکوم شده اند".

پیشتر همسر وی نغمه عابدینی به خبرگزاری رویترز اعلام کرده بود، سعید از سوی برخی زندانیان منتصب به دولت اسلامی "داعش" تهدید شده است وحتی جرات استفاده از نوبت هواخوری را ندارد و در سلول خود باقی می ماند.

سعید عابدینی که مسلمان زاده است، چهارده سال پیش به آیین مسیحیت گروید. از او به عنوان یکی از پیشگامان تاسیس کلیساهای موسوم به "خانگی" در ایران یاد می شود. اکنون حدود دو سال است که وی در ایران به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و راه‌اندازی کلیساهای خانگی دوران محکومیت طولانی مدت هشت ساله خود را سپری می کند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر