۱۳۹۳ آذر ۲۴, دوشنبه

محکومیت زندان و تبعید برای ابراهیم فیروزی نوکیش مسیحی


ابراهیم فیروزی نوکیش مسیحی که در زندان به سر می برد به زندان و تبعید محکوم شد. فیروزی که  در تاریخ ۳ شهریور ماه سال ۹۲ بازداشت شد ه اکنون در زندان رجایی شهر محبوس است.
این در حالی است که این زندانی مسیحی پیش از این به  ۵ ماه حبس تعلیقی محکوم شده بود و در حال حاضر یک سال زندان و دو سال تبعید، به شهر سرباز واقع در استان سیستان و بلوچستان، حکمی است که از سوی دادگاه انقلاب رباط کریم به وی ابلاغ شده است.
ابراهیم فیروزی، 28 ساله به اتهام تبلیغ  و ترویج،  "مسیحیت" و انجام فعالیت های تبلیغی محکوم شده ودرپرونده او تجمع گروهی نیز مطرح شده و به همین سبب متهم به تبلیغ علیه جمهوری اسلامی نیز می باشد.
در بازرسی منزل این نوکیش مسیحی کتاب انجیل و برخی اقلام کشف و توقیف شده که بر اساس گفته دادگاه به جهت  تبلیغ مورد استفاده واقع می شده است.

بر اساس رای دادگاه  که به ریاست بابایی برگزار گردید، فیروزی در راه اندازی شبکه و سایت های مسیحی فغالیت نموده و در صدد نشر انجیل و مقالات مسیحی نیز بوده  که تحت عنوان تبشیر در دادگاه مورد بررسی قرار گرفته و ممکن است پس از پایان محکومیت وی با استناد به این شواهد او را در مفاد  دیگری از قانون مجرم سازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر